Гарантія

Комплексні професійні послуги у сфері кондиціонування та водонагрівання

Наша компанія займається сервісним та технічним обслуговуванням кондиціонерів та бойлерів. Виконуємо ремонт, діагностику. Займаємося продажем деталей та обладнання. Гарантія поширюється на всі види робіт, техніку та деталі.

Розширена гарантія на кондиціонери

Також ми можемо запропонувати вам збільшити термін стандартної гарантії на всі моделі кондиціонерів, за умови регулярного сервісного обслуговування. Періодичне сервісне обслуговування (чистка) повинна виконуватись нашою компанією. Наші фахівці навчені правильно та з правильною технікою виконувати сервіс. Ми рекомендуємо виконувати сервіс не менше 2 разів на рік.

Навіщо потрібний сервіс для розширеної гарантії?

Кондиціонер є складним пристроєм. Він вимагає постійного контролю за своєю працездатністю, наявності у майстра професіоналізму, обладнання та необхідних антибактеріальних засобів. Профілактичне обслуговування дозволяє збільшити термін його роботи та позбавить вас від різних захворювання. При правильному обслуговуванні можна зменшити ймовірність поломки кондиціонера. Звертаємо вашу увагу на те, що від звичайної спліт-системи у квартирі до промислового фанкойлу, потрібно завжди проводити своєчасне ТО. Сервісне обслуговування, це не тільки чищення корпусу та нутрощів, а й замір тиску в системі. Погодьтеся, без потрібної кількості фреону в системі кондиціонер не буде правильно працювати та охолоджувати чи обігрівати приміщення.

Ми пропонуємо розширену гарантію на кондиціонери у Києві та київській області.

Гарантія на монтаж кондиціонера

Гарантія на монтаж кондиціонера відповідає гарантійному терміну на обладнання, що встановлюється. Гарантія на кондиціонер = Гарантія на монтаж. Якщо ви купили кондиціонер в іншому магазині, у цьому випадку гарантія на монтаж – 1 рік. Якісний монтаж – запорука успішної роботи кондиціонера на довгий час.

У разі гарантійної поломки кондиціонера, клієнт має право розраховувати на безкоштовне усунення всіх несправностей за рахунок компанії. Якщо виявлено провину виробника – на заміну обладнання.

Гарантія недійсна у таких випадках:

  • Неправильна експлуатація кондиціонера (бойлера).
  • Відсутність профілактичного обслуговування кондиціонера (бойлера).
  • Недотримання вказівок та рекомендацій, наведених в інструкції користувача.
  • Попадання всередину сторонніх предметів.
  • Якщо трапився стрибок напруги.
  • За наявності механічних ушкоджень.
  • Якщо здійснено ремонт, монтаж чи сервіс особами без наявності відповідних навичок та допусків.
  • Форс-мажорних ситуацій, дій непереборних сил.

Гарантійний талон

Гарантійний талон є гарантійним зобов’язанням компанії перед клієнтом. Це гарантія того, що ви купуєте якісний товар і отримуєте впевненість у ньому. Гарантійний талон містить у собі повну інформацію про товар та заповнюється у присутності клієнта. Обов’язково вимагайте повного та детального заповнення гарантії.

Гарантія на сервіс та ТО

  • На дозаправку кондиціонера під час сервісного обслуговування – 3 місяці.
  • На повну заправку з усуненням витікання фреону – 1 рік.
  • На ремонт та заміну деталей у кондиціонері – 1 рік.
  • Сервісне обслуговування бойлера – 1 рік.
  • Деталі для бойлерів – 6 місяців.

Виникли питання?

Шановні клієнти! Рекомендуємо уважно вивчати умови гарантійних зобов’язань за вашою технікою. Перевіряйте правильність заповнення гарантійного талону. Якщо під час монтажу, продажу чи ремонту та інших послуг у вас виникають питання, ставте їх!

Перед використанням кондиціонера або бойлера (та й будь-якої техніки) уважно прочитайте “Посібник з експлуатації (Інструкція)”. У ньому ви знайдете багато корисної інформації, важливих моментів та багато іншої інформації.

Не втрачайте гарантійний талон. Саме вона є важливим документом техніки. Тримайте його протягом усього гарантійного терміну.

Пам’ятайте, якщо ви не виконуєте сервісне обслуговування бойлера, ваш бак може згнити за пару років. Вказаний гарантійний термін на бак бойлера, наприклад, 10 років поширюється лише за умови РЕГУЛЯРНОГО! сервісу.

Що робити, якщо щось трапилося?
Все просто, зверніться до нашої компанії, вкажіть дату останнього візиту майстра, ваші дані, опишіть проблему. Наш менеджер запише вас у заявку, і найближчим часом майстер приїде і все усуне за гарантією.

Детальну інформацію можна дізнатися у менеджера чи майстра.

Пролистать наверх

Поможем быстро почистить или отремонтировать ваш кондиционер или бойлер

(096) 747 09 59
(050) 669 42 01

ПН.-ВС. 8:00-22:00

Зворотній дзвінок

Залишіть ваші контактні дані і ми зв'яжемося з вами найближчим часом